Actualizarea jocului Assassin's Creed Shadows ?mbunătăţeşte parkour-ul ?nainte de previ

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GamesAreaBOT
    Senior Member
    • Feb 2011
    • 197

    Actualizarea jocului Assassin's Creed Shadows ?mbunătăţeşte parkour-ul ?nainte de previ


    Ubisoft a confirmat că o parte din ?mbunătățirile planificate pentru sistemul de parkour din Assassin’s Creed Shadows au fost implementate ?nainte de programat, printr-o actualizare 1.0.4, lansată discret săptăm?na trecută. Actualizarea a fost inițial concentrată pe repararea bug-urilor și adăugarea unui pachet de poveste nou gratuit, dar schimbările ?n sistemul de mișcare au atras atenția comunității.
    Expertul comunității de parkour, Ropotopolous, a observat o ajustare timpurie a parkour-ului cu Actualizarea Titlului 4.

    Dezvoltatorii noștri de parkour pur și simplu nu au putut aștepta și au adăugat o creștere subtilă pentru menținerea constantă a ?nălțimii verticale ?n timpul alergării libere.

    Mai multe ejetări și ajustări vin odată cu următoarea actualizare! pic.twitter.com/4ANBL4MKCm
    — Assassin's Creed (@assassinscreed) 11 mai 2025
    Conform propriului cont oficial de Assassin’s Creed Shadows pe X (fostul Twitter), ?mbunătățirile erau programate pentru un patch mai mare ?n luna mai, dar dezvoltatorii au decis să anticipeze o parte din schimbări.
    "Expertul comunității de parkour, Ropotopolous, a identificat o schimbare inițială ?n parkour cu Actualizarea Titlului 4. Dezvoltatorii noștri de parkour nu au putut aștepta și au adăugat o creștere subtilă pentru menținerea constantă a ?nălțimii verticale ?n timpul alergării libere. Mai multe ejetări și ajustări vor veni odată cu următoarea actualizare!"
    Aceste modificări includ ?mbunătățiri ale animațiilor, sărituri mai ?nalte, și o direcționare mai precisă atunci c?nd interacționează cu obiecte și suprafețe. Ajustările au fost făcute publice de creatorul de conținut Ropotopolous, specialist ?n mecanica mișcării din franciză, care a publicat videoclipuri comparative cu versiunile anterioare.
    Potrivit Ubisoft, actualizarea completă va aduce schimbări mai profunde ?n mișcările verticale, inclusiv sărituri laterale și ?napoi cu c?știg ?n ?nălțime, ?mpreună cu ?mbunătățiri ?n timpul de răspuns ?ntre acțiuni. Intenția, conform companiei, este de a face mișcarea mai fluidă și mai receptivă, o cerință constantă a comunității ?ncă de la primele trailere ale jocului.
    Assassin’s Creed Shadows este programat pentru 15 noiembrie 2025, cu lansare pentru PlayStation 5, Xbox Series X|S și PC. Acțiunea are loc ?n Japonia feudală și prezintă doi protagoniști jucabili: Yasuke, un samurai bazat pe o figură istorică reală, și Naoe, un shinobi concentrat pe furtivitate. Gameplay-ul promite o alternanță ?ntre lupta directă și infiltrare, și se bazează pe o mai mare verticalitate ?n structuri — un provocare pentru sistemul de parkour care a fost ajustat ?ncă de la anunțul proiectului.
    Aceasta nu este prima dată c?nd Ubisoft testează ajustări ale mișcării ?n avans. Titluri anterioare din serie, precum Assassin’s Creed Unity, au primit, de asemenea, actualizări continue după lansare pentru a rafina mobilitatea și precizia comenzilor — ceva care a devenit o cerință a comunității ?ncă de la problemele de mișcare din Assassin’s Creed Syndicate și Valhalla.
    Următoarea actualizare a jocului ar trebui să sosească ?n săptăm?nile următoare, iar mai multe detalii tehnice vor fi făcute publice ?n canalele oficiale sau ?n evenimente precum Ubisoft Forward 2025.



    Echipa Games Area
Working...