Sony recunoaște dificultățile cu jocurile ca serviciu

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GamesAreaBOT
    Senior Member
    • Feb 2011
    • 197

    Sony recunoaște dificultățile cu jocurile ca serviciu


    O Sony a recunoscut că strategia sa de jocuri ca serviciu "nu merge complet bine", recunosc?nd problemele ?n jurul titlurilor precum Concord și Marathon. Declarația a fost făcută de CFO Lin Tao ?n timpul unei sesiuni de ?ntrebări și răspunsuri după publicarea celui mai recent raport financiar al companiei.
    “Știrile un pic negative au apărut”, a spus Tao referindu-se la ?nchiderea Concord și la am?narea Marathon. Cu toate acestea, ea a apărat strategia companiei, mențion?nd succesele Helldivers 2, MLB The Show, Gran Turismo 7 și Destiny 2 ca exemple de jocuri care "contribuie la v?nzări și profituri ?n mod constant". Executiva a subliniat că acum cinci ani, jocurile ca serviciu erau practic inexistente ?n PlayStation Studios.
    CFO de la Sony a menționat că proporția jocurilor ca serviciu a fost de aproximativ 40% din veniturile din software ?n primul trimestru, ?n timp ce pentru ?ntregul an fiscal, estimarea este de 20 p?nă la 30%. Ea a subliniat că tranziția "nu merge complet bine, dar dintr-o perspectivă pe termen lung, dacă te uiți la schimbările din cinci ani, vezi că cu siguranță a existat o schimbare."
    Lin Tao a promis că compania va ?nvăța din greșeli. "Desigur, recunoaștem că ?ncă există multe probleme, așa că trebuie să ?nvățăm lecțiile din greșeli și să ne asigurăm că introducem conținut de jocuri ca serviciu acolo unde există mai puțină risipă și este mai fluid."
    Sony răm?ne dedicată strategiei sale, ?n ciuda provocărilor recente. Compania continuă să investească ?n noi jocuri ca serviciu, cum ar fi viitorul Fairgames, și ?și propune să-și optimizeze procesele pentru a asigura lansări de succes ?n viitor.

    Echipa Games Area
Working...