Kamiya laudă noua generație de jocuri de acțiune 3D, dar cere mecanici unice.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GamesAreaBOT
    Senior Member
    • Feb 2011
    • 197

    Kamiya laudă noua generație de jocuri de acțiune 3D, dar cere mecanici unice.


    Un regizor Hideki Kamiya, creatorul unor titluri influente precum Devil May Cry și Bayonetta, a arătat satisfacție cu avansul genului de jocuri de acțiune 3D, un punct pozitiv pentru industrie. ?ntr-o discuție cu Famitsu și Felix Schade (creatorul Morbid Metal), Kamiya a afirmat că este impresionat de calitatea atinsă de studouri recente.

    El vede creșterea genului ca un rezultat al creșterii cererii: "Nu demult, nu erau multe jocuri de acțiune 3D pe piață, dar recent au apărut multe titluri de acțiune elegante și bazate pe combo-uri. Cred că acest lucru este rezultatul cererii ?n creștere, și ca cineva care vrea să facă și el acest tip de joc de acțiune ?ntr-o zi, sunt fericit să văd asta."
    Cu toate acestea, Kamiya păstrează o viziune critică cu privire la priorizarea graficii ?n detrimentul inovației de gameplay. Kamiya nu este atras de jocuri care oferă doar ?mbunătățiri grafice, argument?nd că arta unui joc de acțiune stă ?n mecanica unică:

    Kamiya și-a consolidat poziția ca jucător: "Ca jucător, vreau să fiu entuziasmat de experiențele unice pe care doar acel joc le poate oferi."
    ?n prezent, Hideki Kamiya este șeful studioului CLOVERS și lucrează la o continuare a lui Okami.
    Regizorul Hideki Kamiya a lăudat avansul jocurilor de acțiune 3D din gen, cit?nd Morbid Metal, Stellar Blade și Lost Soul Aside ca tentative de ?naltă calitate. Cu toate acestea, Kamiya a criticat jocurile care se bazează doar pe grafică ?mbunătățită, apăr?nd ?n discuția cu Famitsujocurile de acțiune ar trebui să aibă mecanici unice, precum Witch Time ?n Bayonetta și Celestial Brush ?n Okami. Kamiya lucrează acum la continuarea lui Okami ca șef al studioului CLOVERS.

    Echipa Games Area
Working...