Directorul Maratonului neagă utilizarea de IA ?n teasere și critică tehnologia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GamesAreaBOT
    Senior Member
    • Feb 2011
    • 197

    Directorul Maratonului neagă utilizarea de IA ?n teasere și critică tehnologia


    Un artist, regizor și animator c?știgător al Oscarului, Alberto Mielgo, a negat cu fermitate afirmațiile conform cărora noul teaser cinematic de opt minute al jocului Marathon a fost creat folosind inteligență artificială generativă (IA). Videoclipul, care a fost lansat acum c?teva luni, a revenit ?n atentia publicului săptăm?na aceasta, forț?ndu-l pe Mielgo să se exprime pe Instagram.
    "Nu pot să cred că am ajuns ?n punctul ?n care trebuie să clarific acest lucru, dar iată: asta nu este IA. SALUT," a scris Mielgo (prin intermediul The Game Post și Eurogamer).
    Regizorul a detaliat efortul uman din spatele producției, resping?nd utilizarea botilor: "Tot ce vezi ?n acest film: picturi, animații, lucru 2D și 3D, compoziție și renders realizate cu o echipă imensă - 155 de oameni uimitori și multe ore, zile, luni... Da, punctul nostru vulnerabil: timpul."
    Coment?nd despre tehnologia emergentă, Mielgo a spus că nu are "idee" despre IA, dar a adăugat o critică filosofică: "Dar un lucru este sigur: IA nu va lua niciodată urgența sau bucuria mea (ta) de a face artă și de a picta. Această parte nu va fi niciodată ?nlocuită." Publicația a fost ?ncheiată cu o notă ironică: "(Acest text a fost editat cu amabilitate cu ChatGPT XXX)".
    ?n răspunsuri care ulterior au fost șterse, Mielgo a fost intrebat despre acuzațiile de plagiat ?mpotriva Bungie și a sugeratstudoul a folosit activele "din greșeală". Această controversă vine ?n urma știrii de ieri (18 noiembrie), conform căreia Bungie a rezolvat un proces de copyright cu un scriitor care pretindea că povestea din Destiny 2 a ?mprumutat elemente din lucrarea sa originală.
    Cu disputa privind utilizarea IA ?n Marathon acum rezolvată, și cu istoricul Bungie ?n controverse de copyright, atentia industriei asupra urmăririi originii activelor digitale va continua să crească dată fiind presiunea creatorilor precum Alberto Mielgo?

    Echipa Games Area
Working...