Un studio Fateless, dezvoltatorul următorului joc de colectare a eroilor, Godforge, a anunțat că a finalizat a doua rundă de finanțare, str?ng?nd 8 milioane de dolari suplimentari și ridic?nd totalul la 14 milioane de dolari (USD). Ceea ce face știrea deosebit de semnificativă este faptul că cea mai mare parte a investiției a fost generată de membrii comunității de jocuri a studio-ului.
Baza de fani a Fateless, construită ?n jurul canalelor HH Gaming și HellHades, a fost forța principală din spatele succesului financiar. Comunitatea a contribuit deja cu 6 milioane de dolari (USD) ?n faza inițială de startup și a fost un "contribuitor major la ultima rundă".
Cu experiența comună ?n jocuri de roluri (RPGs) și jocuri de colectare a eroilor, Fateless a fost fondat de Simon “HellHades” Lockerby (fost creator de conținut și co-fondator al HH Gaming), Dan “Phixion” Francis (co-fondator al HH Gaming) și Hisham “Sham” Saleh (CEO al Skeleton Hand). Viziunea fondatorilor este de a crea un studio condus de comunitate, concentrat pe producerea unei experiențe de joc de ?naltă calitate.
Jocul Godforge se află ?n faza sa Alpha, unde dezvoltatorii testează sistemele de gameplay și retenție cu o experiență personalizată numită "Caverns of Chaos". Titlul este un RPG multiplatformă, plasat ?ntr-un univers bogat și imaginar, unde jucătorii pot folosi puterile Zeilor, Legendelor și Miturilor din diferite facțiuni.
Jocul ?și propune să redefinească genul de colectare a eroilor cu ad?ncimea sa strategică, vizualele cinematografice și accentul pe feedback-ul comunității. Cu peste 2 milioane de jucători deja implicați pe canalele de YouTube, site, Discord și rețelele de socializare, Fateless este ?ncrezătoare că Godforge "va ajuta la evoluția genului pentru următoarea generație de jucători". Lansarea globală a Godforge este programată pentru Q1 din 2026.
Succesul finanțării pentru Godforge, cu un sprijin puternic din partea comunității, arată un nou model de afacere pentru industrie. Crezi că acest tip de investiție, generat de creatorii de conținut, ar putea deveni viitorul dezvoltării jocurilor?